Skolepresentasjon

Lillesand videregående skole ligger midt i Agder, og er tidligere kjent under navnet Møglestu videregående skole. Skolen byttet navn 1. august 2019.

Er du usikker på hvor du vil studere?
Eller vet du hvilken vei du vil gå?
Uansett, her i Lillesand har vi et bredt utvalg av både yrkesfag og studieforberedende linjer, og alt dette midt i sentrum av Agder.

Her på skolen er vi opptatt av et godt og trygt miljø der du kan være akkurat den du er.
Du kommer til å få mange gode medelever, både på og utenfor skolen.
Lærerne er ikke så verst de heller.
Kanskje til og med få venner i arbeidslivet også.
Og disse elevene her lager skikkelig god mat.
Skulle det vise seg at du har glemt noe, kan du alltid stikke innom kontoret hvor du får umiddelbar hjelp.

For at hele skolen skal kunne fungere, og for å kunne skape et godt og trygt miljø for alle, er vi avhengig av at alle de ansatte trekker lasset sammen for å gjøre din hverdag best mulig.

Og skulle du møte på noen utfordringer eller bare trenge noen å snakke med, så har vi selvfølgelig vår egen helsesøster og flere rådgivere som alltid er der til å hjelpe deg.

Hvis du er ute etter en akkurat passe stor skole med flinke lærere hvor du blir sett og tatt vare på. Les mer på våre nettsider eller se på studietilbud på vilbli.no

Video viser mange av skolens ulike områder i sakte film, og ender med et oversiktsbilde tatt med drone over skolen.

Tekst som vises helt i slutt av video er; Mange muligheter, midt i Agder. Lillesand vgs.